Sidor

måndag 17 maj 2010

Klövsjö

aa, dagen började iallafall med en föreläsning av arbetsförmedligen, om hur vi ska göra efter studenten, och det fanns faktiskt en hel del intressanta saker som jag diggade. Ett exempel är disneyland i frankrike hade massa sommarjobb!

Efter föreläsningarna så hade vi mösspåtagningen och gissa vad jag har saknat denna dag! men nu börjar få ångest inför studenten, det är ju fan bara typ 2 veckor kvar och det är helt okei men samtidigt jävligt jobbigt.

MEn nu så sitter jag i klövsjö efter en dag med lite gott och blandat. Som ett exempel gött att se lisa igen, och det mindre bra är en gubbe som stog och skällde ut mig pågrund av att han trodde jag tog lisas kamera ur hennes bil! sen så stog jag och förklarade för gubben att jag va lisas vän och att jag hämtade kameran åt henne, men han vägrade ju fan tro mig. Så jag lackade och sa att "nu går jag"

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar