Sidor

söndag 9 maj 2010

a day!

Ja dagen började inprincip med ett telefon samtal från en vän, då märkte jag dessutom att jag är sjuk. Men det är bara att bita ihop för det är inte mycket man kan göra åt det. Jag bestämmde mig att ta mig en titt förbi jocke i hackås, och det slutade med att jag inte pallade att åka klockan 23 bussen så jag chillade kvar i hackås istället.

Jag kan ju säga det också att jag tycker det ska bli skönt som fan att ta studenten, även om mina betyg går att diskutera, så tycker jag fortfarande att ett nytt kapitel i mitt liv is about to start. Å andra sidan så behåller jag några sidor från förra kapitlet som mina vänner for exampel, skulle vara trist om man tappar kontakten med dom.

Jag är dessutom inte in the mood för att sjunga studentsången på skolan, för jag suger på att sjunga x) så jaa. Och det är skönt att jag bara går måndag tisdag denna vecka.

2 words: Outroligt Sköönt!

Bye for now <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar